Grunden är grunden

Datum:
Grunden är grunden, vilken fantastisk bok! Fick den förra året men har inte använt den förrän nu typ... Varför? Jo, jag har undervärderat den totalt. Skäms lite över det faktiskt haha. När jag fick den så kollade jag igenom den, men det var inget jag fastnade för så jag byggde aldrig upp någon bana från den. Men nu kände jag att jag ville köra någon bana som jag inte har ritat själv eller liknande, så då åkte grunden är grunden fram. ÅHHH, SÅ KUL BANORNA VAR! Det var så himla roliga! Mycket spring, handling och det finns flera olika handlingsval! Sånt uppskattas! Gillar att det inte behövs så många hinder och att det finns flera olika banor på samma "bana". 
 
Så på de senaste träningarna har vi använt oss av grunden är grunden, och vi är jättenöjda! Har varit så bra träningar där vi har hittat lite att slipa på :D 

Så har ni inte grunden är grunden så rekomenderar jag verkligen er att köpa den boken! Den finns på t.ex csigora och dogmania :)
 
Jag filmade när vi körde en av banorna förut, så här kommer en film från det :) 
 
 
 

Kommentera här: