Just nu

Datum:
Hej på er!
Tänkte bara titta in här lite snabbt :) Har precis gjort klart min tävlingspsykologiläxa lektion 1, påbörjade den förut och gjorde klart den nu :) Gjorde även lektion 2 när jag ändå var igång ;) Än så länge tycker jag inte att den har gett så mycket, bara att man verkligen har fått tänka efter hur man känner osv. Men den har ju nyss börjat så jag hoppas att jag blir nöjd sen när den är klar :) 
 
Imorgon ska vi tävla som jag nämnde förut. Det är en inoff på våran hemmaklubb :) Jag slipper dock vara funktionär o ska tävla istället, ska tävla lite fler hundar än bara Diza, kul! :D Dock är det inte särskilt många starter, i en klass är det bara 4 starter och jag ska tävla två hundar där... Hahah, har en känsla av att jag kommer vara helt slut när tävlingen är slut :P 
 
På söndag är planerna att träna lite på eftermiddagen/kvällen :) Ska förhoppningsvis träna lite med Lykke då :) Tränade med henne i måndags och jag blev sjukt imponerad av henne! Hon har verkligen vilat sig i form sedan jag tränade agility med henne sist! Hennes tunnelsug var gaaalet haha, vet inte om jag ska se det positivt eller negativt :P Vi körde iaf en liten kombination på 7 hinderpassager tror jag att det var! Gick super förutom att hon gärna ville dra till tunneln typ hela tiden :P Hon fick även köra A-hinder vilket inte var några problem, samma med platta tunneln, balansen var dock lite läskigare men hon kom över den några gånger tillslut :) Jag och Åsa gjorde en deal också, nämligen att Åsa ska lära Lykke slalom på en månad. Fick en film skickad till mig o de är uppe på 6 pinnar, yayy :D 
 
På tisdag blir det kurs igen. Ouuppsss kände jag när jag skrev det där. Jag tror inte att jag har berättat för er om denna kursen. Det är nämligen en nybörjarkurs som jag är med och är instruktör på :) Det blir 4e gången på tisdag och det är sååå kul! Första gången så pratade vi mest o testade på hopp o tunnel. De två andra gångerna så har vi delat upp det så att den jag har kursen med tar halva gruppen och repeterar det vi har gjort tidigare, oså tar jag andra halvan o introducerar nya hinder. Sedan byter vi grupper efter halva tiden. Det har funkat jättebra :) 
 
Neheppp, nu ska jag sluta skriva o kolla på let´s dance istället haha :P Ska gå o lägga mig tidigt också så jag är utvilad tills imorgon, lär ju behövas ;) 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Söt!

Svar: Ja visst är hon! :)
Nea Dahlberg

2015-05-16 @ 17:31:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera här: