Trycka kläder

Datum:
Jag är så himla sugen på att trycka upp lite snygga kläder nu när säsongen drar igång :D Så jag har skissat på lite tryck på vanliga träning/tävlings kläder och även SM-tröjor!
 
Börjar med att visa våra SM-tröjor. Ändringar kan såklart förekomma :)
 
LAGTRÖJAN
Ungefär såhär kommer våran lagtröja se ut! Och Barbro som kör två hundar, hon får ha namn på båda ärmarna.
 
 
 
INDIVIDUELLA TRÖJAN
Ungefär såhär vill jag mitt linne som jag ska ha på SM ska se ut. Är nöjd med baksidan och lite halvnöjd med framsidan haha :P Hunden ska dock bytas ut mot en sheltie.
 
T-SHIRT
När jag köpte lagets SM-tröja så var det 2 för 199:-, så då köpte jag även en svart t-shirt. Så tänkte trycka det här på den :) Vet dock inte vad jag ska ha för tryckfärg, så därför gjorde jag vit. Men det står nog mellan silver/rosa/vit.
 
 
 
LUVTRÖJA
Vet inte vad jag ska ha för färg på denna tröja. Men om det blir någon färg så ska jag ha svart tryckfärg. Men om tröjan ska vara svart så tar jag nog silver som tryckfärg :) 
 
 
 
 
LINNE
 Ett linne också :) Vet inte heller färg på det här linnet, menmen.
 
 
 
Japp, det var lite saker som jag nog tänker beställa inom snar framtid! Tror vi kommer rocka agilitybanorna i de här kläderna ;)
 
 
 
 
Alexandra Gullberg

Snygga tröjor!
Vilken sida fixar du det på?

Svar: Jag fixade tröjorna på spreadshirt.se, men har lämnat in de på tryck hos Ewa på jyckefix.se :))
Nea Dahlberg

2015-04-21 @ 15:47:34
URL: http://www.onlyagility.wordpress.com

Kommentera här: