TRT testar - Zero DC

Datum:
Beskrivning av produkten: Detta är den kortare modellen av Zero DC selarna. De har två spännen och selen går lite längre bak på ryggen. De finns i 11 färger: grön, svart, röd, neongul, orange, lila, blå, rosa, gul, svart med neongula kanter och sverige (blå/gul). Selen är utformad för att ge sån stor rörelsefrihet som möjligt och vara funktionell till såväl vardagslivet som det aktiva livet. Dragkraften riktas mot bogen och bringan istället för nacken, och begränsar inte lungkapaciteten. Selen är tillverkad i ett lätt, vattenavstötande, snabbtorkande material har reflexer för ökad synlighet 
 
Selen finns i hela 11 storlekar och om det inte är någon storlek som verkar passa på din hund så går det att måttbeställa!
 
 
 
 
Våra åsikter om produkten:
Nea: Jag äääälskar den här selen! Lätt den bästa jag har ägt! Den sitter bra, skaver inte och är himla snygg! Älskar att den finns i massor av färger, det gjorde det dock lite svårt att välja vilken man skulle beställa ;) Super med två knäppen när man ska tävla agility, i starten vill jag att det ska gå smidigt och jag har ingen lust att hålla på och krångla med Dizas ben ur en sele som det är med vanliga Y-selar. Så denna funkar toppen till det!
 
Saga: Saga tycker inte om selar, så denna var ingen hit heller. 
Diza: Diza verkade gilla den här selen! Just för att den sitter så bra och att det inte blir något krångel i starten.
 
Både Diza och Saga hade storlek Mini II och vi köpte två selar, den gula och den lila.
 
 
 
 

Vi köpte produkten: dogmania
 
Övrigt om butiken/webshopen: Detta har blivit en ny favorit-webshop för min del! Bra service och snabba leveranser. Älskar deras sortiment och de har grejer som är helt i min smak! Mycket agilitysaker som t.ex kf-bågar, agilityböcker osv. Nu har de även fått in lite av hurttas sortiment, det gillas! En jättebra webshop helt enkelt, rekomenderas starkt!
 
 
 
 
Poäng: Vi ger produkten 4 hundtassar av 4 möjliga! 
 
Julia

Funderar på att skaffa en! :) väntar dock lite så jag kan testa de istället och få en bra storlek direkt

Svar: Kul! Som sagt, de rekommenderas verkligen!😄
Nea Dahlberg

2015-04-11 @ 08:11:25
URL: http://monstertassar.weebly.com

Kommentera här: