Wanties

Datum:
Tänkte visa vad som står allra längst upp på min vill-ha-detta-typ-nu-tack-lista! Lite hurtta grejer vore inte helt fel :) Diza är så himla fin i svart/grått så hon skulle vara riktigt fin i ett svart/grått hurtta repkoppel! Även ett halsband i samma färg. Men jag har nästan bara halsband på henne när hon har täcke. Hon använder faktiskt halsband när hon har täcke :) Oså klart ska Saga matcha Diza, vet dock inte vilken färg jag tycker är finast, körsbär eller hallon..?
 
 
Oså för att Diza ska kunna matcha det svarta hurtta kopplet så vore ju drömmen en till zero dc! De är en så grym sele och sånna grymma saker kan man ju inte ha för många av, eller..? :P Skulle även vilja ha en till bok med agilitybanor, denna tyckte jag verka bra! :D Osen skulle jag vilja ha ett till BoT-täcke till Diza, i fleecevariant som hon kan ha på sig när det är lite kyligare ute men inte så kallt så hon behöver sitt vintertäcke och när det inte regnar så hon behöver sitt regntäcke.
 
Japp, om någon har lust att köpa allt detta till mig så vore jag väldigt tacksam haha ;) 

Kommentera här: