Födelsedagsbarn!

Datum:
Idag är det verkligen ingen vanlig dag, för idag, fast för 6 år sedan, föddes min bästa vän. Grattis världens finaste Saga! Herregud vad tiden går fort när man har roligt. Att min lilla tjej redan är 6 år är helt galet... Hade tyvärr ingen present till henne, vilket kändes lite taskigt hahha.



 
Vad har vi gjort den här veckan då? Jo, den här veckan har det mest blivit vila. 8 lopp körde ju Diza i helgen och jag tyckte att hon kunde få vila efter det. Så mån+tis gjorde vi inget speciellt. Men på onsdagen gick vi upp till skogen och körde lite backintervaller. Något mindre än 150meter körde vi och det lutade uppåt. 10 intervaller körde vi o mellan de så gick vi ner, sjukt jobbigt var det haha. 
 
Igår var det dags för veckans första agilityträning. Hade värsta abstinensen efter att få träna så det var riktigt kul! Vi tränade tillsammans med Phetra o Wilda, och vi körde en bana från Holegårds sida på facebook. Såhär såg den ut. Riktigt rolig var den! Diza och jag försökte få så bra flyt som möjligt i banan och jag försökte tajma mina byten. Är riktigt nöjd faktiskt, bra träning!



 
 
Nu i helgen blir det nog inte någon mer träning. Imorgon ska vi nämligen följa med Ullis till Fagersta på klass 1 tävling. Ullis ska debutera officiellt med Tieny då, så jag ska agera coach och stöd ;) Ska bli kul! O på söndag rullar vi till Falun och ska hälsa på min kusin och mitt kusinbarn :) Mysigt!
 
 

Kommentera här: