Maj

Datum:
Hej kompisar!
Jag är så sjukt jävla imponerad av min hund, att höra hennes namn ger mig ryser. De senaste 2 veckorna har vi varit på 3 tävlingar, varav två har varit officiella. 9/10 lopp har vi NOLLAT. Galet. Känns som vi mer o mer börjar bli ett team ute på banorna o det är så KUL! Kommer ett till inlägg snart med filmer o resultat från våra senaste tävlingar, så kika in det om ni har lust :) 
 
 
I slutet på april var vi på kurs för Annica Aller. En sån grymt bra instruktör! Hon hjälpte mig att hitta fler knappar på Diza och jag vet lite mer vad jag ska tänka på när jag kör henne. Ganska skönt att ha någon som står och kollar o säger till en vad man ska ändra på o hittar lösningar direkt. Ja, hon var en grym instruktör helt enkelt, bästa jag har gått för hittills!
Klippte ihop en film lite snabbt med några klipp från kursen. Tänkte lägga upp alla klipp först men sammanlagt så blev det över 10 minuter, och det tror jag inte det är någon som orkar kolla på ;)
 
 
 
 
Har äntligen lämnat in mina kläder på tryck nu också! Ska hämta ut de på en tävling i Karlstad nästa vecka, jag längtaaar! Shit va snygga vi kommer bli i alla nya kläder. Ändrade en hel del från det jag la ut här tidigare, så att jag blev helt nöjd. Så jag blev verkligen nöjd och jag hoppas verkligen att trycken blir precis som jag vill ha de :) Lägger såklart ut bilder på allt sen när jag har fått de :)
 
Osen har Diza fyllt år också! 3 år har min tjej fyllt. Hon börjar bli stor nu min tjej, vill dock inte att hon ska bli äldre än såhär. 3 känns som en lagom ålder att vara, hon får gärna stanna i den här åldern <3
O kolla vad snygg hon är, det är galet!
 
Nu är jag så duktig på att blogga så att de kommer två inlägg till under dagen, ett om våra senaste tävlingar o resultat och ett om vad som står längst upp på våran önskelista just nu.
 

Kommentera här: