Salomon speedcross 3

Datum:
Mina agilityskor hade blivit för små. Eller de va på gränsen till försmå och när jag hade på mig de för länge så fick jag ont i fötterna. Så då var det bara att införskaffa nya, i en storlek större😊 Kollade runt lite för att hitta någon fin färg. Ville helst ha svarta, men lyckades inte hitta några så bestämde mig för att det är roligare med lite färg. Så dessa blev det: 

995:- kostade de och är i färgen Lotus Pink/Papaya. Jag köpte de på outnorth.se och jag fick de på 2 dagar. Såg dock dagen efter att jag beställt de att engelssons hade svarta... Aja. 

Dessa snyggingar invigs nog på någon träning nästa vecka och sen ska jag ha de hela helgen när vi går kurs 😊
Karin

Snygga skor! Dom såg ju riktigt bra och rejäla ut för att använda till agility :)

Svar: Ja de är toppen! :D
Nea Dahlberg

2015-04-24 @ 13:50:01
URL: http://arhamn.se

Kommentera här: