Kumla - Dag 2

Datum:
Idag var det 4 laglopp som gällde! Vilken stjärna Diza var idag! Bästa tjejen <3 Tyvärr inga filmer idag.
 
Vi nollade 3/4 lopp och även det sista som vi diskade oss i kändes klockrent. Jag är mest nöjd med kontaktfälten och blindbytena. Hennes kontaktfält på speciellt balansen idag var helt underbara, de kan jag leva på länge! Hon hade bra fart, stanna till längst ner och väntade på släppkommando. Finaste tjejen, va grym hon är! O jag har gått från att hata blindbyten till att älska de! Sååå bra det känns när de sitter och blir tajmade! Blir mycket mer flyt att göra blindbyten istället för framförbyten och jag slipper känna att jag stoppar upp henne och är i vägen. Grymt! 
 
Alla lopp i helgen har varit helt underbara! Diza har varit grymt duktig och jag känner att jag har uppnåt mina mål som jag hade i helgen!
 
 
Cornelia och hundarna

Vad kul att du börjat blogga mera igen och grattis till de fina loppen, ni är verkligen superduktiga :)

Svar: Kul att du tycker det :D Åh, tack så jättemycket!
Nea Dahlberg

2015-04-12 @ 21:52:24
URL: http://brandys.blogg.se

Kommentera här: