U-SM 2015

Datum:
Sen igår kväll har vi varit på plats i Mölndal, Göteborg. Dags för vårat första U-SM! Idag var det veterinärbesiktning och invingning! Diza gick igenom besiktningen, så nu är det bara att tuta o köra :) 



Imorgon är det banvandring kl.8, så det blir till att gå upp tidigt. Hoppas på en riktigt rolig bana som passar mig o Fiz. Håller alla tummar jag har för att Diza tar kontaktfälten imorgon, vill så gärna nolla så vi har en bra grund inför söndagen. Menmen, kan inte göra så mycket mer än att lita på henne. Älskade fiz, vad jag tycker om denna lilla tjej. 

Vi kör även lag imorgon tillsammans med några tjejer från Frövi. Dolly Parton's svänggäng heter vårat lag, håll tummarna för oss! :) 

När jag ändå håller på o skriver så tar vi lite om hur jag o Diza ligger i våran rc träning. Har tränat minst ett pass per dag nu, har dock bytt taktik. Från att köra med båge o bara gasa, så har jag gått över till ett annat tänk. Går till så att vi springer och om hon är på kontaktfälten = KLICK OCH MASSA BELÖNING!!! Om hon inte är på, så blir det ingen belöning och vi kör om. Tror detta funkar bättre då Diza verkligen får tänka efter vad hon gör. Så fränt o se häromdagen när det kändes som att hon fatta lite vad hon skulle göra! Sån gaaaalet härlig känsla! Men MYCKET mer träning behövs, o det ska det bli!

Men först, visa vad vi går för på U-SM👊🏻

Kommentera här: