MinxDesign

Datum:
Asså ända sedan jag fick Saga har jag velat haft ett halsband med hennes namn på. Men hon har inte fått något än. Men är lite sugen på ett nu när hon snart fyller år. Vore ju en toppen födelsedagspresent :P Har ju dock en hel de hundgrejer, men har rensat nu och insett att Saga faktiskt knappt har några halsband. Har mest köpt selar på senaste tiden :P Hon har ett som hon har på sig nu, ett jättefint halvstryp från definity med ugglor på. Men är lite sugen på ett halsband med knäppte till henne. Så ja, jag kollade runt lite och hittade detta fina randiga/prickiga tyg på Minx. Det tyget ihop med ett rosa band, vit passpoal och vitt tryck där det står SAGA och en krona på varsin sida av namnet. Tror det skulle bli jättefint på Saga :) Hittade matchande som skulle vara jättesnyggt på Diza också... Hon fyller ju faktiskt också år snart ;) Men jag använder nästan aldrig halsband på Diza. Jag använder det nästan bara när hon har täcke på sig. Men ett Minxhalsband till henne skulle vara riktigt najjjs.
 
När jag tänker efter har faktiskt bara mina hundar två halsband var... Så de behöver nog ett varsitt från Minx ;)
 
 

Såhäääär ser tygen, banden, typsnittet och symbolerna ut. Tror tjejerna skulle vara jättesnygga i dessa!
 

Kommentera här: