Hundförarbyxor

Datum:
Svar på en fråga :)
 
Japp, jag har ett par hundförarbyxor. Eller ja, inte bara ett par, jag har 3 :P Alla är Lundhags Traverse Pants WS och alla är i olika storlekar haha :P 
Tycker att de byxorna är helt grymam och det är kul att ha de i olika färger :D De är jättesköna, har bra fickor, vind- och vattenavvisande, sidoventilation och så har de strech vid knäna och rumpan! Det sistnämnda är super när man ska böja sig eller sätta sig på huk ;)

Kan berätta lite om vart jag köpte mina Lundhags:
 
 
 
De svarta är mina första, men jag har nästan växt ur de nu... De är mycket använda och lite blekta :P Jag köpte de på rea på XXL.
De röda är mitt andra par. De vann jag på en facebook tävling en vecka efter att jag hade köpt de svarta :P Jag tog en storlek större än mina svarta och de sitter perfekt nu :) De kommer ifrån fritid & vildmarksliv.
De beiga (eller vad det är för färg) är mina mammas föredetta som jag fått. De är för stora men de funkar ändå ;) De vet jag inte vart de är köpta... 
 
Annars går det att köpa Lundhags Traverse Pants t.ex här, här, här eller här.

Kommentera här: