Agilityskoj

Datum:
Hej på er. Det var ett tag sen jag kikade in här för att skriva några rader, men nu var det dags igen :)
Sen jag bloggade sist har jag hunnit gå en till kurs. En kurs som jag faktiskt inte lärde mig något på och jag kunde lika gärna ha lagt pengarna på annat, riktigt besviken på den kursen faktiskt. Aja, det gick iallafall bra och Diza skötte sig fin-fint! 
Vi har premiärtränat utomhus i både Linde och Nora, hur skoj som helst! Diza o Saga fick köra gungan, som de inte har kört på evigheter! Det gick iallafall jättebra och Diza var inte ett dugg rädd! Wiie :) Även däcket har de inte kört på länge, men Diza tog det varje gång! :D
 
Igår så visade jag upp agility på min skola hahah... Vi fick i uppgift i tekniken att visa något som vi kunde och så. Jag valde ju såklart att visa upp agility :) Så agilityhinder+Diza till skolan och så visade vi lite agility för min teknik-grupp och för två andra klasser som stod och stirra ut genom fönstrena hahahah :P Kul var det iallfall :)
 
Idag tränade vi alltså i brukshundklubben här hemma :) Eller ja, jag körde bara en gång. Vi byggde upp en liten bana, och sen så visade jag och "coachade" Ullis o Åsa genom banan. Skitkul var det rent ut sagt, och det gick jättebra för de båda :D Anledningen till att jag inte körde mycket är för att vi ska tävla imorgon :) Det ska bli jättekul! Det är sista deltävlingen i cupen och vi ska köra hela 4 lopp, eller ja, jag kör ju med två hundar så det blir 8 lopp! :D
 
 
Här är lilla banan vi körde idag...
 
 
Linn

Hej!
Jag är lite sugen på att köpa ett par hundförarbyxor och undrar bara: om det är så att du har några kan inte du göra ett litet inlägg och lägga ut en bild på dem och berätta vart du har köpt och vad du tycker om dem och så? Det skulle vara jätteroligt! :)

2014-03-16 @ 13:41:33
URL: http://teamsz.blogg.se
Sara & Oscar

Hej! Till sommaren så ska jag kanske skaffa en omplaceringshund, alltså ingen valp :) nu har vi ju en familjehund jag håller på med mycket men hur är det egentligen att ha en alldeles egen hund? Stressigt med skolan eller att man lixom blir fängslad hemma och aldrig kan göra något med en kompis? Hur är det för dig du som har två ;)

2014-03-17 @ 21:29:46
URL: http://welshflackar.weebly.com

Kommentera här: