Mycket att göra ikväll...

Datum:
Hej!
Idag är det söndag... Det finns inget värre än söndagskvällar! Idag var det ridhusträning men vi åkte inte på den då jag inte hade någon som kunde skjutsa mig... Så istället tränade vi lite agility här hemma :) Gissa vilka som var lyckliga över det? ;) Diza fick bara träna slalom då jag inte orkade skotta fram hela våran lilla agilitybana :P Riktigt bra gick det iallafall :D Saga fick köra slalom några få gånger, sen tränade vi tricks istället :D 
 
Idag drog jag mig till gymmet igen, har faktiskt varit där 4 gånger sen i onsdags... Ganska stolt faktiskt ;) Idag blev det lite kondition, har inte sprungit på länge så det blev bara 3km i helt okej tempo. Det blev lite styrka sen också :) 
 
Men nu så ska jag ta och låta hundarna stå lite på pilatesbollen, bada+borsta Diza, träna på läxor/prov, börja göra ett tvillingkoppel som en har beställt och sen ge hundarna ett varsitt ben. Mycket som ska hinnas med innan vi dejtar kudden ikväll, det är lika bra att börja på en gång :)
 
 
 
 
 
Mikaela och Julia

Av: Helt klart tävla ;)

2014-01-27 @ 21:45:05
URL: http://aktivatassar.wordpress.com

Kommentera här: