Vädersnack

Datum:

Hejj! :)

Idag är det torsdag och jag har haft mitt näst sista prov, skönt! Det regnar ute vilket inte är så där jättekul, men jag hoppas på att det är uppehåll imorgon för då tänkte jag träna agility med tjejerna :) De har inte tränat agility sen i måndags så de kommer nog vara glada ;) Jag tänkte träna framåtsug med Diza och Saga får nog köra någon liten bana. Ska nog rita nån liten bana idag eller imorrn :) Det blir nog en klurig och en väldigt enkel.

Snart så ska jag åka upp till klubben, det är agilitykurs. Dock regnar det ju så jag är glad över att det inte är jag som ska springa ;) Men vi får hoppas att det slutar.

Nej, nu har det blivit för mycket vädersnack... Över till nåt roligare.

Satt och bläddrade i sheltiebladet som kom igår och fick syn på Dizas pappa, Sommerville Mr Nice Guy. Tycker att han är så himla fin!



Nu hinner jag tyvärr inte blogga mer, ska dra på mig ett regnställ, vill ju inte bli blöt :/ Oså pratar jag om vädret igen...

Lalitta & Victoria

Vi har också fått sheltiebladet! :)

2013-05-23 @ 20:01:47
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera här: