Tävling i Linde

Datum:
Hej!
Gud vad dålig uppdatering det har varit här på bloggen! Ajabaj Nea :/ Men idag har jag faktiskt inte haft tid att blogga tidigare...
Idag stod väckarklockan på 5, fast det tog ett tag innan jag kom upp ;) Runt 6 åkte vi till Linde för att förbereda inför agilitytävlingen. Diza fick stanna hemma, för jag skulle inte ha tid att ta hand om henne och hon skulle ju ändå inte göra något. 
Jag fick sitta som hinderfixare, sen tidtagare och till sist så fick jag sitta vid datorn :) Det var rätt kul :) Sen tävlade jag i den öppna klassen. Såhär gick det:
Saga-  Har för mig att hon kom 7:a, med 15 fel. Det var en vägran och 2 rivningar, men jag är nöjd för hon hade inge tidsfel! :) 
Jag fick köra med Yvonnes 2 hundar Hobbe och Casper också :)
Hobbe- Han vann :)
Casper- Han kom tvåa, några hudradelar efter Hobbe ;)
 
Tack Yvonnes för att jag fick köra dina hundar! :)
 
Har fixat en film med loppen, dock är inte Sagas lopp med för det blev inte filmat.
 
 
 
 
När jag kom hem tränade jag med Diza. Vi tränade på lite allt möjligt, balansen, slalom, tunnelingångar :) Gick jättebra :) Dock springer hon till slalomet och balansen hela tiden för att hon har fått mycket godis efter dom hindrena nuförtiden ;) Har förresten bestämt att hon ska ha RC, men jag vet inte hur jag ska träna in det, hehe ;)
 
 
Är jättetrött efter dagen, så nu blir det soffhäng till Eurovision. Hejaheja Sverige :)
yvonne

Tack för att du ville köra mina hundar, Nea. Å så snygga lopp ni gör. Tusen tack för krukorna ;-)

2013-05-19 @ 23:10:08

Kommentera här: