Tävling Frövi 8/6-13

Datum:

Nu är vi hemma efter en ganska lång dag i Frövi.
Saga diskade sig i första loppet, hon lyssnade inte för fem öre och jag bröt ihop... Det kan gå hur som helst men jag vill iallafall att hon ska Lyssna på mig!
Andra loppet gick jag in med tanken att hon ska INTE få sväva ut, kolla på domaren eller liknande. O det gjorde hon inte heller. Inte så mycket iallafall. Vi nolla, men med tidsfel, och vi kom 3:a :)

Jag fick köra med Wilda också, dock diskade vi oss i båda loppen. Ena loppet kraschade hon in i första hindret, sen gick det bra till sista hindret... Hon tog inte det, utan hon sprang och leta efter sin matte istället ;) Andra loppet var jättebra, dock tog hon en extra liten blå tunnel som såg såååå rolig ut! ;)


Imorgon tar vi nya tag :)

Phetra och Wilda

Tusen tack idag för hjälpen med Wilda nu när jag är skadad. Ni gjorde jättefina lopp tillsammans det är bara det jättelilla som gör att det blir disk istället för succé. Så himla bra Nea, du är superduktig. Lycka till imorgon!

2013-06-08 @ 23:25:14

Kommentera här: