Slalom och kf

Datum:
Hej! 
Helt sjukt att det är skolavslutning imorgon, som jag har längtat! Ett sommarlov är precis vad som behövs just nu!
 
Idag har vi tränat lite agility här hemma. Slalom och kontaktfält var det som vi tränade på idag. Har bestämt mig för vad jag ska använda för "kontaktfältsmetoder" på tjejerna. Saga ska få köra 2 på 2 av och Diza får köra RC. Tror att det blir bra så :) Jag tycker att det verkar finnas för och nackdelar med båda, så då får de köra en av varje så kan jag jämföra sen vilken metod jag tyckte var bäst. Så nu ska vi öva in det. Det kommer ta sin lilla tid, men det kommer det nog vara värt ;)
 
 
 
 
 
 
Elin Albertsson

Ja kör 2på o 2av, de tycker ja e de mest säkraste :)
då om man inte underhåller RC så kan dem börja hoppa lite i taget o sen mer o mer :P medan oftast så lär sig hunden 2av o 2på bättre :) men de e mina åsikter om de :) ja funderade på RC på min kille först men vilel ta de säkra före de osäkra, lycka till :)

2013-06-12 @ 22:06:26
URL: http://elinalbertsson.weebly.com/

Kommentera här: