Kurs dag 2

Datum:

Japp, då var kursdag 2 avklarad. Jag har lärt mig så himla mycket under den här helgen och en fin "bondbränna" har jag också med mig hem ;) Saga har orkat jättebra under hela helgen, jag trodde faktiskt att hon skulle bli trött, men det blev hon inte :) Det var bara Sista loppet hon var trött, annars märkte jag inget på henne. Men hon har varit jätteduktig :)
Diza körde i pauserna, mest rakt fram. Åh vilken räseråtta jag har ;)

Körde med Wilda idag med o gud vad det går undan! Det är helt annorlunda att köra Wilda mot att köra Saga, med Wilda måste man tänka ca 10 meter före ;) Men hursomhelst gick det bra med henne också :)


Tack Yvonne för en jättebra och lärorik kurs!

Phetra o Wilda

Vilken fin film o vilka byten! Tack för att du körde med Wilda på kursen när jag är skadad. På lördag får du tävla henne också ska bli så spännande :-)

2013-06-06 @ 07:54:38

Kommentera här: