Frihet!

Datum:

Jag tänkte döpa det här inlägget till "sommarlov!" men jag tyckte att ordet frihet passar bättre... För så känns det, fritt. Nu får jag göra vad jag vill på dagarna, inga läxor och inga prov på flera veckor. Så himla skönt! Och Jag är faktiskt ganska nöjd med mina betyg :)

Nu är det sommar, dock märks det inte på vädret idag... Min sommar kommer bestå av agilityträningar o tävlingar, och annat mys! Vi ska på en flerdagars tävling i Karlstad och sova över där, det längtar jag verkligen till, det brukar vara så himla mysigt! En sak som jag också längtar jättemycket till när Andrea ska komma hit! O sen ska vi på hundläger tillsammans, det ska bli såå skoj!




Egentligen tänkte jag fira sommarlovet med att träna agility. Men med detta väder så känns det inte så lockande. Men idag är det sista kurstillfället så till klubben ska jag iallafall. Det är så kul att se hur alla har utvecklas på kursen och jag har lärt mig jättemycket :)



Nu när det är sommar så kommer ju förhoppningsvis solen skina. Så här kommer en liten påminnelse om hur varmt det blir i bilen för hunden.

Elin Albertsson

Lycka till o ha så kul på tävlingarna ^^
Vad för läger ska ni på?
Olle o ja ska på agility läger i juli :)

2013-06-13 @ 16:43:58
URL: http://elinalbertsson.weebly.com/

Kommentera här: