Hemma!

Datum:
Hej!
Måste säga förlåt för att jag inte har bloggat tidigare idag!
idag har vi åkt bil i 3 timmar.. Det är så himla skönt att vara hemma Även fast det verkligen är supermysigt i Sälen. Fast det är inte så mysigt på kvällarna när man ska ut och gå, för det finns inga lampor på vägarna där vi bor så det är verkligen kolsvart! :/ 
Efter att ha suttit i bilen länge tyckte hundarna att det var väldigt skoj att komma hem och träna. Saga tränade på att ha 2 tassar på targetplattan och Diza tränade på slalom. Det gick bra med båda :) Ville har inte fått träna än, men han ska också få göra det. 
 
 
 
Förresten så har jag värsta övertalningen med min pappa nu. Jag försöker få han att bygga en liten balans och A-hinder till mig...
Ett sånt här träningshinder alltså:
Jag hade faktiskt en liten hemmabyggd balans förut, men den gick sönder :( 
 
Imorgon planerar jag att gå och köpa typ burkar eller små lådor eller nåt, så att det blir lite ordning i våran hundgodislåda. Jag ska alltså ha massa godis och ben i de. Här kommer en bild på hur det ser ut nu, hur det ser ut sen får ni se imorgon när jag har köpt burkarna ;)
 
 
 
Igår beställdes 2 olika saker hem :) Vad det är för saker får ni se sen när de har trillar ner i våran brevlåda ;)
 
 
 
Elin

Tack, gillar dem starkt :)

2013-01-02 @ 21:53:25
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Therese

Vilken härlig godisladdning =)
Kul att du är så intresserad av agility.
Det är en av mina favorit grenar =)

2013-01-02 @ 22:45:44
URL: http://hesan.wordpress.com

Kommentera här: