Paracord

Datum:
Något som jag verkligen skulle vilja göra är hundhalsband med paracord-lina! 
Såhär ser sånna halsband ut:
 
Bild lånad från google...
 

Men visst är de fina? :) Såg en film på youtube där de visade hur man gjorde, så ganska klurigt ut :P Men jag letade upp någon lina här hemma och testade. Det var faktiskt inte så svårt som det såg ut :P 
 
Såhär blev mitt lilla test resultat:
 
 
 
Tror att jag ska ta och beställa hem såndär paracord-lina någon gång :) För det var riktigt roligt att göra :D 
Tror att jag ska beställa de här färgerna isånafall:
 
Paracord US550 Cerise 5meter Paracord US550 Ljus Blå 5meter Paracord US550 Turkos 5meter Paracord US550 Ljus Lila 5meter Paracord US550 Neon Grön 5meter Paracord US550 Rose Pink 5meter Paracord US550 Svart 5meter
 
madelene

ååå ska du göra såna så är ja din första kund, eller det kanske är kö. ja vill i alla fall köpa!

2013-08-06 @ 22:03:39
sandra

Ser ut ungefär som macramé =) Snyggt iafl

2013-08-07 @ 21:42:05
URL: http://livetsomlukas.wordpress.com
Linn

Kan du länka till vilken video du såg för att lära dig hur man gör de där? Det skulle vara superkul!! :D
/Linn och Scott

2013-09-11 @ 20:52:20
URL: http://teamsz.blogg.se

Kommentera här: