Närke DM

Datum:
Idag har vi varit och tävlat på Kumla BK. De hade hand om DM i år :) Det gällde för oss att bara komma runt banan utan att diska oss, fast helst felfritt ;) Det gjorde faktiskt Saga! Kom runt felfritt alltså :) Utan tidsfel dessutom :D Vi hade då från Linde 4 ekipage som inte diskat sig... Alltså blev iallafall 3 av oss tvungna att komma runt utan att diska oss igen... Det satte lite press på oss ;) Men det kanske är då man presterar bäst? För alla som behövde kom nämligen runt utan att diska sig :) Saga nollade ännu en gång, men fick tyvärr tidsfel... Fast jag tror att det var en ganska tajt referenstid... Den var på 40sek och ekipage i small som jag anser som snabba fick en tid runt 38... Ungefär ;)
 
Hur som helst slutade laget på en 3:e plats :D Individuellt slutade jag och Saga på en 4:e plats tror jag :D  Typsikt att vi ännu en gång kommer utanför prisplats, men satan så nöjd jag är ändå! Och gissa vilka som vann agility DM i medium? Jo, Yvonne och Casper! Grattis!
 
 
Vi vann durkslag, hur nu de ska användas ;)
 
 
 
 
 
 
Yvonne

Vilket bra lag med snygga "mössor" :)
Du ska vara så himla nöjd med era prestationer idag. Tycker ni bara blir bättre o bättre :))

2013-08-24 @ 22:40:13

Kommentera här: