Gungan och valpmys

Datum:
Igår tränade jag agility på kvällen med några kompisar :) Tog bara med mig Diza, Saga vilar upp sig inför helgens tävlingar. Vi tog ut gungan/vippen och tränade lite, men det gick inte så bra... Diza är rädd för gungan... Eller ja, hon är inte rädd för att gå upp på den, men hon tycker att det är läskigt när den åker ner.
 
Därför tog jag ut våran lilla hemmabyggda gunga idag och la en liten träbit under så att den bara vippade typ 1 decimeter. Det var läskigt nog enligt Diza... Hon går upp på den glatt, men sen stannar hon i mitten medveten om att om hon tar ett steg till kommer den åka ner :P Men det gick framåt och i slutet var hon inte lika tveksam :)
 
Idag har jag också varit och träffat två underbart söta chihuahua-valpar! 4 veckor var de om jag minns rätt. Riktigt riktigt söta var de! Lilleman och Luna hette de :) Det var fullt ös i början sen tvärslockna de, haha, så typsikt valpisar :P
 
 
Sara

Åhh vad söt! ♥ Här hemma har vi också 2 chihuahua valpar fast dom är bara 1 vecka gamla ännu ;)

2013-08-16 @ 00:25:04
URL: http://hundtokigast.blogg.se

Kommentera här: