Nöjd!

Datum:
 
Hej :) Är på väg hem nu och är riktigt nöjd! Första loppet var bra tills jag råkade tappa henne när jag skulle göra ett blindbyte =vägran. I och med det fick vi 0.28 sekunders tidsfel... Men det hade vi ju inte fått om jag inte tappat henne ;) Så hon hade bra fart för att vara Saga ;)
 
I agilityloppet hade hon också bra fart för att vara Saga, dock fick hon tidsfel där också. Men annars nollat, vilket var kul :)
 
Saga var koncentrerad idag, det är jag superglad över för det känns som hon inte har varit det på länge!
 
 
När jag kommer hem så ska jag fixa film. Men det blir bara på agilityloppet för mamma filmade inte hopploppet, eller ja hon trodde att hon filmade med hon tog kort -.- haha
 
 
 
 
 
 
 
Lalitta & Victoria

Vad roligt att det gick bra!

Svar: Ja :) Det har gått ganska dåligt ett tag, så jag blev så glad nu när det gick rätt så bra ;)
Nea Dahlberg

2013-04-13 @ 18:27:29
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera här: