Trötta

Datum:

Nu är både jag och Saga trötta! På förmiddagen gick vi en långpromenad med massa hundkompisar och nu på eftermiddagen så har vi tränat agility. Vi tränade agility i ridhuset i Linde och det gick verkligen jättebra! Hon var snabb och jätte koncentrerad, Saga visade sin bästa sida idag! Min tjej... Hon kan om hon vill.
Tog lite bilder när vi gick på våran promenad men de kommer nog upp imorgon, måste plugga nu, jag har ett prov imorgon och ett på tisdag.

Juste, Marie-Louise ska åka bort så Troja (Sagas bästis) kanske ska bo hos oss någon helg, ska bli jätteskoj isånafall! Tänk vad kul för Saga att få leka med Troja hela tiden 😉

Förresten så var det min tur att fixa bana till dagens träning och jag valde den som var "Jennys utmaning" i det senaste numret av OmAgility.

Kommentera här: