Höstlovet är över

Datum:

Nu är höstlovet över, om 30 minuter börjar iallafall jag skolan. Tråkigt! tur att det inte är så långt kvar till jullovet...


Annars händer det inte så mycket idag, ska kanske köra agility med vovvarna eller så får de vila, jag har inte bestämt mig. Förresten tänkte jag att Saga skulle ha agilityvila under november men hon får nog ha det i december istället för då kan man antagligen ändå inte träna. Undra vad vi ska hitta på då, under hennes vila, vi får väl träna lydnad eller nåt. Vi får se ;)

Erica

Lydnad är ju superkul, är helt fast i det men agility har jag inte riktigt fallit för ännu... Ska ge det en chans nästa sommar tänkte jag=)

2012-11-05 @ 13:17:59
URL: http://www.senapshund.se
Phetra o hundarna

Vi får träna lite lydnad tillsammans, såg valpbilderna på Saga man glömmer så snabbt vad söta dom är. Valparna vi såg idag är också väldigt fina. Känner mig lite deppig och ledsen idag men när jag såg din film om dig och Saga blev jag glad igen.
Wilda har busat med Harry ikväll och Maja var polis. Kram

2012-11-07 @ 21:49:22

Kommentera här: