Träning, slalom och U

Datum:
Kom hem från klassresan igår, det var kul men jag orkar inte berätta om den, jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Det blir ju inte direkt bättre när man får höra att vi ska ha dubbeltimma idrott imorgon :/ Jaja slutpratat om mig... Idag när det hade svalnat lite, det går ju inte inte att köra när det är varmt, så åkte vi upp till klubben och körde lite agility. Jag tränade på slalom och körde hinder/fråmåt -sug i ett U. När jag säger ett U så menar jag massa hinder som står som ett U och man bara kör runt det, för er som inte fatta ;) Saga var jätte duktig på slalomet, synd att det inte går så bra på tävling.. Men om det går lika bra nästa gång kanske jag kan bjuda på en slalomfilm.. ;)
//Nea
Anneli

Hej Nea!



Jag undrar vad sidan heter där du gör dina headers?

Tacksam för svar!♥



// Anneli

2012-05-25 @ 19:54:07

Kommentera här: