Resultat..

Datum:
Japp här kommer resultaten hihi... Det blev 2 disk :P
I hopp 1 så tjuvstartade hon och jag hann inte med.. Så jag tog tillbaka och satte henne igen så då blev vi diskade eftersom hon redan hade hoppat det hindret en gång..
I agility 2 så la jag henne jätte långt ifrån första hindret så att jag skulle hinna med om hon skulle tjuvstarta.. + så la jag henne ner för att jag brukar alltid sätta henne för då blev hon som jag tänkte lite förvånad, och så känns det som att när hon ligger så tror jag attt hon stannnar bättre.. :P Så hon tjuvstarta faktiskt inte, duktiga hund! Men sen så gick hon brevid tunneln, så jag tog om den och sen så vägrade hon vis slalom men sen gick hon in och körde det men så missade hon sista porten och då körde vi bara vidare för att hon skulle behålla farten..! ;)
Vi är nöjda trots diskarna!!! Nu är vi jätte trötta så det blir att vila!
//Nea

Kommentera här: