Hur det gick på tävlingen i tisdags

Datum:
Japp, tävlingen i tisdags hur gick det i den? Jo, vi kom 4:a, 7:a eller 8:a (kommer inte ihåg och resultaten har inte kommit upp på sbktävling), 13/14 och disk. Kommer inte ihåg så mycket om loppen nu.. Men Saga var vädigt taggad, hon taggade upp sig själv, jag behövde inte "hjälpa" henne med det. Verkligen jätte kul att hon var så taggad! Loppen var inte de bästa, men kul hade vi! Hur gick disken till då, undrar ni kanske.. Jo, nu ska ni får höra..! Min lilla tjej tjuvstartade! Man kan ju tänka sig att det är dåligt att hon inte sitter i starten, men jag tycker det är jätte kul för då vet jag att hon verkligen vill, att hon tycker att det är roligt! Först tänkte jag köra vidare när hon tjuvstartade men jag hade inte hunnit placerat mig och allt blev så fel så jag gick tillbaka och satte henne och körde igen. Loppet blev inte det bästa men jag tror att det var för att jag kom lite i obalans när det krångla i början..
Men som sagt var det jätte kul att hon var så taggad, hoppas att hon fortsätter så!
bbecka

Så fin hund! (:

2012-05-06 @ 11:54:02
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera här: