Dagens träning..

Datum:
Hej! 
Idag tränade jag lite agility hemma.. Bara lite grann ;) Då körde jag det här:  ( svarta stecket är jag :P )
Jag skickade upp på balansen och när jag såg att h*n tänkte ta den så sprang jag och placerade mig mellan hinder nummer 2 och 3 och när h*n tog hinder nummer 2 så sprang jag mot slalomet..
Saga gick hela vägen ner för balansen nästan varje gång, fast än jag sprang och ställde mig vid hinder 2/3..! Med Ville så blev jag tvungen att ställa en matskål med en godis i slutet av balansen, annars hoppade han direkt. Men det gick bra med båda och de var duktiga! :)
Senare på kvällen åkte jag och mamma upp till klubben och tränade lite där. Med Ville körde jag en bana som vi byggde upp lite snabbt och med Saga så tränade jag slalom och hindersug..! Ville tyckte att det var jätte kul att köra agility uppe på klubben, det var länge sen han tränade där.
//Nea

Kommentera här: