Resultat- Doggy

Datum:
Ja... Hmm... Resultaten haha ;P Första loppet så fick vi en vägran på fjärde hindret, hon kolla på en hund som stod vi starten och taggade och då blev det en vägran och det tog evigheter att ta tillbaka henne... Sen gick det väl okej resten av loppet, fast hon tog väldigt vida svängar :/ Vi fick iallafall 5.97 fel på det loppet (0.97 i tidsfel...). Andra loppet så tror jag att jag stod i vägen för henne, iallafall så fick vi en vägran där. Sen så blev det fel i slalomet så vi fick ta om det = 5 fel. Sen så gjorde jag något slags bakombyte in i tunneln, jag hade inte gått så på banvandringen men det blev typ lite fel, så hon tog den inte och det blev en vägring... Men hon hade bra framåtsug i slutet, på raksträckan :) :P
Ja... Så i andra loppet fick vi 15 fel + massa tidsfel...
Det är inte de bästa loppen vi gjort direkt.. Inte ett dugg nöjd ärligt talat :o
Men jag tror att vi kom 4:a sammanlagt... Resultaten har inte kommit ut än på SBK och jag hittade inga sammanlagda resultat på tävlingsplatsen... :P
Becki

Gud så fin blogg du har, riktigt söta hundar! :D

Svar: Tack! :D
Nea Dahlberg

2012-06-17 @ 21:46:54
URL: http://sweetbecki.blogg.se/

Kommentera här: