Vinnaren i bloggtävlingen

Datum:
Nu är tävlingen avslutad... Vad kul att så många ville vara med o tävla och vad fina bilder ni har på era hundar!
 
Vinnaren av ett hurtta koppel i valfri färg är... (trumvirvel) Moa Waern!!! GRATTIS! Hon bloggar på den här bloggen: 
hundochhantverk.blogg.se
 
Här är vinnarbilden:
Hoppas att det var okej att jag publicerade bilden, annars så får du säga till så tar jag bort den.
 
Moa, mejla mig ([email protected]) så fort du kan och skriv din adress, ditt mobilnummer och vilken färg du vill ha på kopplet. Jag vet redan vilket färg du vill ha, men ifall du har ändrat dig så vill jag bara dubbelkolla  :)
moa

åhhh va roligt, TACK!! Det gör ingenting att du publicerat bilden, helt okej :)

2012-07-29 @ 15:20:08
URL: http://hundochhantverk.blogg.se

Kommentera här: