Dag nummer 3

Datum:
Då var dag nummer 3 avslutad. Det var superblött i geggigt på plan och utanför så det var en del som strök sig.
Ullis o Ozzy fick en vägran och tidsfel i Ho3 och kom 36:a av 63 startande.
Sen strök de sig i Ag3.

Falcon fick jag köra...! Hmm... Det gick, hihi, helt okej :P Vi körde direkt utan att han skulle stanna.. Det var framåt i början och han har nästan inget framåtsug så trodde jag att han skulle snurra o hålla på men det gick jätte bra!!  Sen började han riva lite o sen i en sväng tog han tunneln i stället för ett hopphinder.. Sen sket vi i slalomet och det blev lite snurr men annars gick det bra. 
Med Saga så gick det okej ;) I Ag2 så var det en klurig bana, jag tror att det bara var 2 som nollade av 43 tävlande. Saga o jag kom runt men med 2 vägringar och massa tidsfel för att hon var jääätte långsam...! Vi kom på en 19 plats.
I Ho1 så var däcket det första hindret så hoppade hon ramen och sen sprang hon iväg och hoppade nästa hinder, disk. Men jag tog tillbaka henne och körde från början och då tog hon däcket och det gick bra resten av banan, hon var ganska snabb och lyssnade bra. Sen efter sista tunneln så ropade jag inte på henne så hon tappade bort mig där ;)
Nu är vi på väg hem och jag sitter med en lerig hund i knät eftersom Saga inte får plats i buren för där sitter Ozzy o Falcon.

Kommentera här: