Lugnt

Datum:
Hej! Idag har det varit rätt lugnt hemma hos oss. Vi har gått en långpromenad och tagit lite kort. Jag har försökt att få fina bilder på hundarna till en ny bloggdesign som jag håller på att fixa just nu... Har försökt att knåpa ihop en design förut men jag har aldrig blivit riktigt nöjd... Så jag har börjat om hela tiden ;) Men den jag håller på med nu är jag faktiskt ganska nöjd med hitills! Har tröttnat på den som jag har just nu, har ju haft den ett bra tagg, så jag hoppas att jag blir klar med den här snabbt ;)
 
Funderar på att gå ut och köra lite agility med hundarna innan det blir mörkt... Eller så tränar vi lite lydnad... Har inte bestämt mig. Vi kanske tränar båda agility och lydnad ;)
 
Fin hoppteknink Ville har då, han hoppar ju en meter upp i luften? haha.
 
Min lilla fina tjej.
Siri

Såå fina bilder! <3

2012-12-28 @ 18:38:54
URL: http://javasliv.blogg.se

Kommentera här: