Tältet uppsatt

Datum:
 
Nu är tältet uppsatt i Frövi! :) Tävling hela helgen är det! 
Men när vi kom hem från Frövi så gick jag en promenad med Saga och så tränade vi på att hoppa upp på en sten... När vi hade tränat klart så gick vi en bit sen stannade Saga och börja bita och slicka på tassen, jaja tänkte jag för det brukar hon göra ibland. Men sen när hon gick såg jag att hon inte riktigt gick som vanligt, hon satte inte ner hela tassen. Så jag kollade om det hade fastnat någon sten eller något men det hade det inte, då såg jag att hon hade en liten spricka i tarmpdynan, men hon reagerade inte när jag tryckte på den så det var inte det som var "problemet". Eftersom Ullis bor där vi var så gick jag in till henne och hon kollade på henne. Hon sa att det kan ha varit en pissmyra. Jag bärde henne hem iallafall. Nu har hon vilat och jag tror inte hon haltar längre så det var säkert en sån där pissmyra...
Vi får väl se hur det är med henne imorgon, men jag tror att det redan har gått över :) 

Kommentera här: