GuldAgility

Datum:
Är så taggad inför guldagility! Varför går inte tiden snabbare?
Har en känsla av att detta kommer bli årets hundupplevelse och jag blev ännu mer säker när jag tittade ner i brevlådan och fick syn på det här.
De har skickat ut kort till alla tävlande... Hur gulligt liksom!? Nej men seriöst, jag har aldrig varit med om något liknande. Jag är positivt överraskad! Allt känns så seriöst och välordnat!
 
Planen är att vi på söndagen (29/7) åker ner till Öland mot campingen vi ska bo på. Vi ska bo i en villavagn i den hääär campingen och hela familjen ska med. Verkar vara en supermysig camping och det bästa är att de tydligen har en agilitybana på campingen! Hur grymt? Hur som helst så tävlar vi tors-sön och åker även hem på söndagen. Tror att detta kommer bli hur kul som helst :)
 
 
Vi är så taggade! Vilka ska dit?
 
Julia

Jag kommer! eller är redan här och ska vara med som funktionär + tävla och möjligen inviga allt med flyball :D sjukt häftigt kommer det bli!!! Så kanske ser er tävla om jag är funktionär på någon av de banorna ni är på ;)

Synd att du åker hem så snabbt ;) Den nionde har jag freestyle uppvisning på den campingen :)

2014-05-21 @ 22:22:24
URL: http://monstertassar.weeby.com

Kommentera här: