Min stjärna

Datum:
Debuten är avklarad och jag är mer än nöjd över min guldklimp <3
Första loppet var hon ganska osäker, hon öste inte riktigt på som hon brukar... 10 fel fick vi, men är ändå jättenöjd med vårt allra första officiella lopp :)
 
Andra loppet var Diza sig själv och jag tror att både hon och jag njöt varje sekund på banan :) VI KOM RUNT FELFRITT OCH KOM 3:A OCH FICK PINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELT GALET OCH JAG ÄR SÅ J***A STOLT ÖVER MIN LILLA BLÅA STJÄRNA ★ Hon var så grym! Det tål ju att tillägga att vi faktiskt bara var ca 1,5 sek efter den som vann :)
 
Tredje loppet tror jag var det som hon hade bäst fart i av dagens 3 lopp. Kanske lite för mycket fart... hahaha :P Det blev en disk då hon som sagt hade liiite för mycket fart och trodde att "hit ska vi" och hoppade långhoppet istället för platten ;) Hur gulligt liksom? ;)
 
 
 
 
Är så himla stolt över henne! Och lite över mig själv... Man kan fråga sig hur många timmar jag lagt ner på den här hunden. MEN det lönar sig! :)
 
Kan inte vara gladare just nu och jag känner att jag kommer kunna leva på den här debuten länge!
Lalitta

Åhhh grattis! Vad duktiga ni e!!

2013-11-16 @ 19:48:38
URL: http://littleblueivy.blogg.se
Bella Eriksson

GRATTIS! Gud vad roligt! :)
Vilket videoredigeringsprogram använder du? :)

2013-11-17 @ 15:48:43
URL: http://flattefnatt.weebly.com
Frida

så duktiga ni är :)

2013-11-18 @ 12:44:39
Sara Hedén

Gud vad roligt! Grattis!! :D

2013-11-18 @ 17:44:00

Kommentera här: