Torsdag

Datum:
Hej igen :)
 
Jag tränade lite agility med tjejerna förut, det gick riktigt bra! Saga var lätthandlad men hade ingen fart. Tror det kan vara så att hon inte hinner få upp farten, vi har ju jätteliten yta att springa på här hemma. 
Diza körde jag med leksak, då hon var så leksugen. Hon var jätte duktig o tog sååå bra svängar! Det är så kul o lära in agility med en ny hund, de gör så stora framsteg för varje träningstillfälle :)
 
Sen klippte jag Sagas öron... De blev nog helt okej... Jag fattar inte, flera olika personer har förklarat för mig flera gånger hur man ska klippa. Ändå så sitter jag där med saxen i handen och har ingen aning om hur jag ska klippa! Men det blev ändå helt okej den här gången ;)
 
Nu ska jag ta och göra lite inställda inlägg till helgen. Eftersom jag inte kommer ha så mycket tid o uppdatera. O jag vill ju inte att bloggen ska stå tom! Så nu ska jag sätta fart o fixa de, det blir nog ett par stycken! :)
 
           
 

Kommentera här: