Lite lydnad

Datum:
Hej igen ;)
Nu har DizaFiza fått träna lydnad :D Hon var duktig! Hon har lärt sig att gå fot nu, fast hon är jätte ivrig så det blir lite "hoppigt". Är så glad att Diza blev en hund som tycker om och verkligen vill arbeta! :D Ska göra en till film om henne någongång när jag hart tid, så får ni se hur hon har förändrats sen vi fick hem henne! :) Hon är faktiskt trött nu, hon ligger i mitt knä och sover :´)
 
Saga fick träna på en sak som jag inte vet vad den heter.. haaha.. Det är iallafall en pinne med en röd boll på. Det är meningen att hon ska dutta på den med nosen. Vi fick med en sån när vi köpte manners mindern. Jag väntade ut henne tills hon nudda den med nosen, då klickade jag o till slut fattade hon vad jag ville att hon skulle göra :) Hon tyckte att det var roligt! :D
 
Victoria

sv: Jo, har hört att det är en bra metod!! :)

2013-03-06 @ 21:31:09
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera här: