Morgonpromenad

Datum:

Idag gick jag morgonpromenaden med hundarna, det brukar alltid mamma eller pappa göra men nu passade jag på när jag har höstlov :D Det är nästan mysigast att gå på morgonen tycker jag :D Om två timmar så åker vi o tränar agility i lindes ridhus :) Klockan 18.00 åker vi hem till Phetra och har agilitymöte :) Men nu ska jag ut och träna med Ville (han får ha sin boll eftersom han bet sönder sin anka...) ;)
Byebye :)

Phetra o hundarna

Synd med ankan :-) Har varit på långpromenad med hundarna vid Digerberget idag. Maja har fått spåra idag också. Måste sätta upp mina hinder i trädgården till Wilda så att hon får träna. Ni är välkomna på möte ska ta fram bullar. Kram

Svar: Ja, det var ju hans favvoleksak! Låter bra ;)
Nea Dahlberg

2012-10-28 @ 17:31:26

Kommentera här: