Bana

Datum:

Idag körde vi en hel bana, det var längesen vi byggde upp en bana på klubben, vi brukar mest bara ha små kombinationer eller enstaka hinder. Saga gick det ganska bra med o jag är så nöjd med hennes slalom, hihi ;) Men jag är lite slarvig med att visa, ajjabaja på mig ;) Det måste jag tänka på till söndagen, visa TYDLIGT! Med Falcon så gick det inte så jättebra... Allt blev bara kaos och han snurra. Det är så svårt att först köra Saga och sen han för de är så himla olika. Med Saga så måste man springa med till varenda hinder o hela tiden prata och peppa henne, med Falcon så kan man inte spring med hela tiden för då hinner man inte med och det blir snurrar o krock.. Om man pratar och peppar för mycket med Falcon bli han ännu mer stressad. De är varandras motsatser :P Men vill iallafall tacka Ullis för att jag får köra med Falcon, även fast det blir kaos och så. Imorgon ska vi köra samma bana men jag ska bara köra den 1 eller 2 gånger med Saga då jag vill att hon ska vara utvilad till tävlingen på söndag :)

Kommentera här: