Agility i trädgården

Datum:
Hej!
Idag har jag kört agility med båda hundarna, fast bara i trädgården, jag har några hinder som jag kan köra med hemma fast det blir ju inte riktigt samma sak som att träna på brukshundklubben, men ändå ;) Jag körde en rundbana fast med ett hinder i mitten. Idag gick det superbra för båda hundarna bjöd framåt och var sammarbetsvilliga! Men det gick nog ändå bäst med Ville för idag så testade jag att köra bakombyten med han (jag gör typ aldrig det med han för han kan inte det och så är det inget jag kör på tävlingar och så, för jag gillar framförbyten och blindbyten mest) och han tog varenda bakombyte och bjöd framåt och så stannade han superbra på gungan! Riktigt stolt över han! Saga var också jätte duktig som vanligt (tycker iallafall jag) och bjöd också på framåt!
Justdet, igår var Ville och blev trimmad! För er som inte fattar så var han hos frissan ;) Funderar på att döpa om honom till Snygging istället för Ville! Nejdå men han vart supersnygg, han blir som en helt annan hund! Jag måste ta kort på han och visa er sen!
Avslutar det här inlägget med tre bilder på Ville och Saga!
//Nea

Kommentera här: