Sälen

Datum:

Då var nya året inskålat för några dagar sen :) Att jag och mina hundar inte har tränat agility sen förra året är en konstig tanke ;) Jag är så satans sugen på att träna agility, ute. Visst det går, eftersom vi inte har någon snö hemma. Men det är ändå inge samma sak som att träna på sommaren på klubben.

 

Jag skulle vilja säga förlåt för att jag inte har bloggat på evigheter. Anledningen till det är att jag har varit i Sälen och inte har haft något bra internet. Vi var där i nästan en vecka och kom hem idag :) Vi har verkligen haft det supermysigt där! Massor med snö har vi haft, Diza har verkligen uppskattat all snö och hoppat i varenda snödriva! Tjejerna har fått varit lösa nästan hela tiden vilket de har tyckte varit superhärligt! Vi har även gett oss på att träna drag igen, utan någon större framgång den här gången heller. Så jag tror att vi ger upp på den fronten snart...

 

 
 
Jag har börjat planerat inför en ny design till bloggen. När det är nytt år vill man ju att även bloggen ska kännas ny och fräsch! :) Har inte riktigt bestämt vilken färg den ska vara, rosa och grönt har jag redan haft så något annat. Blått kanske? Lila? Vi får se hur det blir :)
 
Har ju inte berättat vad jag fick i julklapp än, så vi tar det nu! Jag fick en rosa hurtta midjeväska :) Och en canvastavla med Diza och Saga på! Fick även lite smått och gott så som hundgodis, bajspåsar o.s.v. Jag fick endel andra saker också, men det var det jag fick i hundväg. Har satt upp tavlan på väggen, men jag tycker att det ser lite tomt ut så jag planerar att ha en fotovägg där. Alltså rama in lite bilder och hänga upp där :) Det är precis vid min säng också, så det blir ju perfekt!
 
 
sandra

Har du en dragsele till hundarn? Vad för någon?

2014-01-05 @ 22:45:37
URL: http://livetsomlukas.wordpress.com
Embla o Svea

vad härligt att vara i Sälen :)
Var har du köpt dina selar som dina hundar har på bilden?

2014-01-07 @ 20:53:07
URL: http://www.teamsmileawhile.blogg.se

Kommentera här: