KM och tävling

Datum:
I lördags var det KM på klubben :) Både Diza och Saga fick köra och det gick bra :) Saga nollade första loppet men var inte så taggad, antagligen pågrund av att det regnade så mycket. Diza fick fel i slalomet och sen diskade hon sig när hon glatt sprang in i en tunnel som hon inte skulle in i ;) Andra loppet gick Saga ur slalomet bland de sista portarna och  Diza nollade! Är så stolt över min lilla Diza eftersom dessa banor var svårare än vad hon brukar träna annars :) Fast det var ju jag som gjorde banorna, så jag får väll skylla på mig själv ;)
 
Igår var det inofficiell tävling och jag o Saga hade startnummer 1(!) och 2(!). Hatar att starta så tidigt :P Första loppet blev en nolla, men med 0,någonting i tidsfel. Det var ett ställe i banan som jag kunde har gjort annorlunda... Om jag hade gjort annorlunda där så hade vi antagligen ine fått några tidsfel.. Men aja ;) 
Andra loppet var felfritt tills sista hindret då min lilla Saga springer bredvid det... Thihi ;) Men vi är nöjda ändå :) 
 

Kommentera här: