En liten film

Datum:
Hej!
Jag tyckte att det var dags att knåpa ihop lite rader här igen. Dizas debut är om 15 dagar (ja, jag tjatar en hel del om det), o jag längtar som 17, om ni inte har fattat det ;) Hon har fått ett bra slalom, o har bra framåtsug, kontaktfälten sitter, är inte rädd för nåt hinder längre och hon tycker att det är kul :D Det går framåt och hon är så satans duktig, den lilla damen. Jag älskar att se henne utvecklas! Här är en liten film från när vi tränade igår <3
 
BTW, så var det blött och lerigt... Det gick knappt inte att springa, så det är därför jag inte springer på :P
 
 
 
 
Denna film blev jag tvungen att lägga upp på min och min kompis YTkanal, för det gick inte att lägga upp nåt på min? Superkonstigt! Menmen... Jag har försökt fått upp filmen i flera timmar nu! Så det fick bli så att jag la upp den där... Det gjorde dessvärre så att jag tappade all den lilla blogglusten jag hade fått. Så tack o hej för mig, vi ses imorgon, leverpastej.
Phetra o hundarna

Underbart att se vilka framsteg ni gör hela tiden och vad roligt hon tycker det är :-)

2013-11-02 @ 18:52:29
Andrea

Fizeeeeennnnn <3 bäääästa niii <33

2013-11-03 @ 19:32:51
URL: http://sporthund.blogg.se
Frida

duktiga tjejer :)

Svar: Tack du :)
Nea Dahlberg

2013-11-08 @ 20:41:12
emelie

Gud vad duktiga ni har blivit! :)

2013-11-08 @ 22:50:58
URL: http://egenvilja.wordpress.com

Kommentera här: