Det vankas border collie valpar

Datum:
I det är inlägget så kommer jag tipsa om min kompis nyskapade kennel, Vall Lykkes. Det är nämligen så att hon har parat sin BC Schomi och det väntas valpar i december. 
Schomi är nog den underbaraste border collien jag träffat, hon är pigg, glad och framåt! Älskar att jobba med såväl vallning som agility och lydnad osv. Men samtidigt som hon älskar att jobba så tycker hon även om att mysa, man kan inte bli annat än glad när hon hoppar upp i famnen och bjuder på en puss-attack ;) 
 
Hanen har jag varken träffat eller vet så mycket om, men om ni är intresserad av en bc valp så tycker jag inte att ni ska tveka att höra av er till Åsa :) Kravet är väl dock att de ska komma till arbetande hem.
 
Så kika in på hennes hemsida, vall-lykkes.se.
 
 
 
 
Schomi till vänster, Dix till höger.
 

Kommentera här: