Ridhusträning! :)

Datum:

Är hemma efter en rolig träning! Saga var riktigt duktig enligt mig. Hon tog hinder även fast jag stod still, och det hör inte till vanligheterna. Hon hade bra fart och var koncentrerad nästan hela tiden! :)

Diza fick också köra lite. Hon var också duktig, fast ibland sprang hon iväg och åt hästbajs :/ men när hon inte sprang iväg och gjorde det så var hon duktig :) Hon körde hopp o tunnel och lite slalom. Fast det är riktigt konstigt för hemma tar hon rätt slalomingång nästan hela tiden, men i ridhuset tar hon fel varenda gång? Jätte konstigt!

Jag för köra med Hobbe också! Och det gick bra, det är bara jag som inte är van vid hundar som springer bakom ryggen på än för att ta en tunnel ;) Saga har ju alltid bara sprungit vid min sida, nästan aldrig tagit ett hinder själv som hon inte ska ta.

Linn

Hej! Kan inte du förklara lite hur det går till på en utställning om du har varit på någon förstås eller förklara lite hur det brukar gå till på en agilitytävling?
Om du kunde göra det här skulle jag bli superglad!!
Kram Linn!

2013-03-04 @ 15:31:32
Victoria

Vad kul att det gick bra på träningen! :) Förutom det där med hästbajset.

:)

2013-03-04 @ 16:13:19
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera här: