Sova ute

Datum:

Idag har det inte hänt så mycket, Diza har fått vila efter några intensiva dagar på lägret och Saga har fått vila inför tävlingen imorgon. Men fina har de iallafall blivit för jag har borstat de ;) jag badade de för några dagar sedan, men det syndes inte så de fick en varsin genomborstning :)

Idag ska jag inte sova i min stora sköna säng i mitt rum... Utan jag ska sova ute på altanen i en uppblåsbar säng, haha :P Det är så himla varmt i mitt rum nu på somrarna så jag vill testa att sova ute ;) Hundarna ville sova här med mig, men det får de inte ;)

Nu ska vi ta o sova så att vi är pigga imorgon när vi ska tävla :) Hoppas verkligen att Saga kommer vara pigg nu när hon inte har kört agility på en vecka.



En gammal favoritbild på Saga, tycker att hon är himla söt på den :)

Dog Crazy - Caroline ♥

Frågestund på bloggen! Skulle vara supersnällt om du lämnar en fråga ♥

2013-07-28 @ 12:32:34
URL: http://www.dogcrazy.blogg.se
Dessi & Teddie :)

Sv: Tja, det där var bara en liten del, resten låg på golvet :D

2013-07-28 @ 13:28:38
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera här: