Villes födelsedag

Datum:

Villes födelsedag är snart över... Han Har fått fira den genom att göra det han tycker är roligast... Leta efter leksaker som jag har gömt! :D Himla kul att se hur han bara sitter och väntar på att jag ska säga leta... Och sen när jag säger det så går han från 0 till 120 haha ;) å sen när han hittar leksaken, då blir han så himla glad! :D Fast han har inte fått någon present idag :/ Han kommer få det senare när vi åker till någon djuraffär!

Tjejerna har fått träna på utställning och lite lydnad. I utställningen ställer Diza upp sig snyggare än vad Saga gör, men Saga är säkrare på att inte råka sätta sig än Diza :P hheeh, kan man inte blanda de lite grann, så skulle det ju bli perfekt ;)



Förresten sa jag ju att helgen brukar gå så fort. O gud vad rätt jag hade, det är ju måndag imorgon :s

Kommentera här: